Semisko durmadigimda da cok uzuluyorum cünkü 😏gecen ay kimyasal oldu , marttada kurtaj oldum canim toplam hazirandan beri 5 aydir falan da bebiş istiyoruz , erken ogrenince de bhcg artacak mi stresi oluyor hem o da yipratici geliyor bana , zamana biraktim o yuzden 😊