sdkln ya ilk kanda çıkıypr ya idrara belki düşmemişse onda daha çok hayal kurumlığı yaşarım diye yapmadım. Çünkü 1 günüm var yarın adet günüm takvime göre bnde direk kan yaptırdım. 🤲🏻🤲🏻 İnşalalh çıkar eylülde bir düşük yaşadım kürtaj olmadım kendılığınden düştü 😢😢 ekimde adet geçirdim bakalıö bu ay inşalla kalmışımdır