Herkese selam şuan 9+1 deyim bugün karın ağrısı şikayetiyle hastaneye gittim doktorum bebeğin aşağıya yerleşmiş düşük riskin var dedi başına böyle bişey gelen oldu mu acaba zaten bu benim ikinci daha yeni doğum yapmıştım oğlum 4 buçuk aylık daha yardımcı olursanız çok mutlu olurum :(