HButun Lndakrmn 36+2 yim artık çok çabuk yoruluyorum, hareketlerim yavaşladı ara ara mide yanmam oluyor sabırsızlıkla kızımı bekliyorum 💕
Sukran63 Lndakrmn 36+3 teyim nefes darlığı halsizlik yorgunluk bacak ağrısı sıcaklık da ayrı bir dert doğum düşüncesi başlamış durumda göğüs uçlarım ağrıyor hergun krem sürüyorum göğüs altım pişik gibi yanma olmuş bebek pudrası kullanıyorum iştahım çok arttı ödemlerim başladı öyle geçiyor:)
Findukli_Lokum Lndakrmn geceleri mide yanması, yatakta her döndüğümde uyanıyorum. Vajina ağrısı dönerken çok zorluyor, ayak şişmesi, karın sertleşmesi, sıcak basması, bel ağrılarıı, ah ah say say bitmiyor 🤭 hepimiz en güzeliyle sağlıkla kavuşalım 🤍
Bhryeatss Lndakrmn 35+3 nefes alamıyorum kasıklarımın alt kısmında sancı gibi bi ağrı oluyor bacaklarım ağrıyor yoruluyorum uyuyamıyorum tekmeler acıtıyor🥹
Zuleyhasc 35+3. Alt karın bölgemde ağrı sızı oluyor bebek içten çok gıdıklıyor sanki. Ayaklarım çok çabuk ağrıyor, çok çabuk yoruluyoru, nefesim yetmiyor konuşurken falan. Deliksiz uyku uyuyamıyorum sağa sola dönmek bile zor oluyor.
Lndakrmn Hepimiz sağlıcakla kavusalım inşallah yavrularımıza benim de bu hafta ayaklarım çok fazla şişti sürekli idrara çıkmaktan uyku düzeni kalmadı alt karın ağrısı gecen hafta başlamıştı bende bu hafta daha da arttı özellikle yürürken çatı ağrısı yaşıyorum özel bölgeme doğru 🫠 bu cuma günü randevum var bakalım ne söyleyecek doktorumuz 🙏🏻
Lndakrmn Bebek önceki haftalarımda tekme atıyordu son iki haftamda kıvrılıp duruyor gibi ☺️ bir saga sola topluyor ara ara kendini gibi ilk gebelik olunca her hafta ayrı bir şikayet olusuyor ister istemez tedirgin oluyorum normal dogumu düşünüyorum bir aksilik çıkmazsa 🙏🏻
ebruao @Lndakrmn Merhaba 35+3 oldum ben de. Karnım o kadar gergin ki çatlayacakmış gibi hissediyorum 😊 Artık yorucu olmaya başladı herşey. HButun Merhaba, 35+3 oldum ben de. 10-15 Temmuz olarak tarih belirledi doktorum, evet.
Busranayman Kızlar benimde 36+1 Haftamdayım.bacaklarımın eklem yerleri çok ağrıyor.geceleri uyuyamıyorum.bu durumu yaşayan var mı
Lndakrmn Busranayman aynı şikayetler bende de vardı doktorumla görüştüm magnezyum yazdı iyi geliyor kullandıkça
Lndakrmn Tek motive edici şey yavrularımıza kavusmamıza sayılı günler kaldı 🧿🥰 onları kucağımıza alınca herseye değermiş deyip unuturuz bu zorlu günleri artık 🌼🌼
Lndakrmn 36 + 3 üm ama normal dogum istediğim için kesin tarih verilmedi bana bu hafta ki kontrol de ne söylenir bilemiyorum 🫠
Engineer_ Lndakrmn ben de 36 + 5 im perşembe kontrol var normal doğum istiyorum inşallah güzel geçer muayenelerimiz 🥰