Aleynamesutdeveci merhaba aynı durumdan bende muzdaribim 31+6 cumartesi gttim kilosuna 2300 ve suyu fazla dedi . Şok oldum . Aşırı üzgün şekilde ayrıldım . Şeker yüklemesi yaptırmamıştım şekerden şüphelendi . Şeker tahlili yaptırdım . Şekerim yokmuş. Ama nasıl o kadar birden kilo aldı anlamadım . Doktorumda şekeri unu beyaz ekmeği kes dedi . Normal doğum istediğim için her hafta kontrole gitmeyi düşünüyorum . Şekeri kesmemin sebebi su fazlalılığı . Çok kiloda almadım ama aç kalmadan hafif şeyler yiyerek bebeğimin kilosuna dikkat etmeye çalışıcam . Siz de doktorunuzla bundan sonraki süreç için konuşun bence muhakkak bir tavsiyesi vardır sevgiler 🌸