Hayalim1_ evet taktım ya biraz 1 hafta geçince
OnlyBaby geleceği günü bekliyor😍
Hgmom1 aynen bende 26-27 de anca
OnlyBaby sende belirti falan var mı akıntı falan
Hgmom1 hiç bişey yok
Hgmom1 zaten olmicak umudum yok benim salla ya
Hayalim1_ olabilir belkide