30+4 olduk ikizlerimle arada böyle hafif adet sancısı gibi sızı oluyor düzenli bir şekilde değil bir günde mesela 3 4 defa falan oluyor çok can yapmıyor bu sancı mı yoksa normal kasık ağrısımı doktorum hep normal diyordu 30+0 ken çok hafif sancılarım çıktı o yüzden korkuyorum açıkçası açılmam yoktu