Papatya-09 15+2deyim 1 haftadır bel ve özellikle kuyruk sokumum aşırı ağrıyor bıçak saplanmış gibi benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Normal mi bu? Bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi
Azra00 Papatya-09 bende 16+6 da bel ve kuyruk sokumu ağrısı yasamıstım acillik oldum serum verdiler kendime öyle geldim daha sonra kadın dogum doktoruma gittim magnezyum verdi düzeldi