MinikMucizemm23 Annişler biz şuan 7+4 teyiz 12. Haftamızda da randevumuz var sizler devlet Hastanesi’nde kaçıncı haftada öğrendiniz acaba çok merak ediyorum da 😇💕
Ozoooo MinikMucizemm23 devlet biraz geç söylüyor özelde ben 14 de öğrenmiştim 9 haftada bile diyen var
Rukiyeaktay MinikMucizemm23 biz 19+4 olduk hala öğrenemedik 🤦♀️ özel hastaneye gitsen 13. Haftada bile söylüyorlar. Ama Devlet Hastanesi ve Tıp Fakültesi malesef söylemiyor 🙄
buusur MinikMucizemm23 ben net belli olsun ihtimal falan söylemesin sonradan değişmesin diye 15+6’yı beklemiştim net söyledi
irem01 MinikMucizemm23 ben devlete gittim 12de yüzde doksan tahminde bulundu. Bebeğin pozisyonuna ultrasona göre değişiyor bence soylemeleri
MinikMucizemm23 Rukiyeaktay yaa bebek mi göstermiyor yoksa kendileri mi söylemiyor epey de olmuş niye söylemediler ki
Rukiyeaktay MinikMucizemm23 valla bilmiyorum canım. Ultrason cihazı eski, ekran net değil, bebeğin pozisyonu iyi değil gibi şeyler söylediler 🤔
Mltsnl Ozoooo ya bana da 11 de söyledi 15 e kadar erkek biliyorduk 15 de gittik dedi kız ama hala inanamıyorum
abnw MinikMucizemm23 12+0 devlete gitmiştim söylemedi 12+5 de özelde randevum vardi net şekilde cinsiyeti söyledi
MinikMucizemm23 irem01 gönlümden sadece sağlıklı ve hayırlı bir evlat geçiyor kız erkek hiç fark etmez bendeki sadece annelik duygusu merak 🥰❤️
Aceylanayca  bana tahmin yapar mısınız 11+2
MinikMucizemm23 Aceylanayca hiç anlamam bu yuzden kimseye de yorum yapmam ama madem sormuşsunuz ilk içimden geçeni söyleyim erkek diyim öğrenince söylersiniz bize de 😇👣