Teslimenursevil 7 haziranda OPU oldum OPUden sonra hala regl olmadım çarşamba günü kontrole çağırdı doktorum duruma göre söktürücü vericeklermii sanırım böyle olan var mı
Hnd3535 Teslimenursevil opu sonrası gecikme oluyor bende yaşamıştım. Adet düzenleyici ilacla gelmişti
Bebegim3444 Teslimenursevil genel olarak opu dan snra gecikme oluyor. Benm 10. Gunde olmazsam eger ki gebelik kan testi vermemiş istedi doktor ona gore söktürücü kullanicaktim da zaten 10. Gun oldum. Ama tedawiye başladığımdan beri cok düzensizlesti. Bazen 15 gunde bir adet oluyorum bazen 15 gun gecikiyor
Teslimenursevil Hnd3535 bende normaldede ilaçsız adet olamıyorum gecikme olmadanda veremeyiz demişlerdi 9 gün gecikmem oldu çarşamba çağırdılar
Teslimenursevil Bebegim3444 transferin olmadı mı daha bide bende gebelik riski yok 1-2 defa ilişki oldu ondada geri çekilmeyle yani ama yinede kontrol etmeden söktürücü vermiyolarmış
Bebegim3444 Teslimenursevil Benm transfer oldu canım negatif aldım. Yine suan hazırlıktayım. İste doktorlar tehlike oluşmasın diye test istiyorlar. Cunku tup bebek sürecinde cok kendiliğinden gebelikler oluşuyor. Bize vurmadı o sans ayrı mesele de 😂 cok duydum kendi doktorumuzda oyle hastaları oldu.
Teslimenursevil Bebegim3444 üzüldüm canım ya hayırlı vakitte nasip etsin inşallah🙏🏻 bize yasakladılar aslında ilişki olmasın dedilerde yani olmuyo kasık ağrım var bazen diyorum acaba hamilemiyim sonra diyorum saçmalama olmadı öyle diye bilmiyorum çarşamba belli olacak artık😅
Bebegim3444 Teslimenursevil ay İnsallah gebesindedir de transfer e gerek kalmaz 😂 nerde yaptırıyorsun doktorun kimdi