nisamom_ Kızlar dün pikti sanki bugün çatlamış görünüyor değilmi başka ovülasyon testi yaptım dün ama koyu olmadı buradaki dün pik gibi görünüyor🙄 inşallah bu ay olur ❤️🤲🏻
Sibelsibos nisamom_ olmuş bende bu tetslerden kullandım degerlendirdin umarım çünkü yarın veya obür gün catliycak belli
nisamom_ mombarbie_ evet değerlendirdim ümitsizim ama inşallah olur canım üst üste 3 gün değerlendirdim 🥹🤲🏻
nisamom_ Sibelsibos ben 3 günü değerlendirdim bu 2 günüde değerlendireyim artık olursa sağ tüpüm kapalı sol açık nerden yumurtladığında fark ediyodur tutunması için 🥹🌸
nisamom_ mombarbie_ inşallah canım benim batı 4 temmuz gösteriyor😊🌸 ozaman olmazsam bir test yaparım olursam elenirim zaten ❤️ inşallah hepimiz güzel haberler alırızz🤲🏻🌸
Sibelsibos nisamom_ benim de sağ açıktı sol kpalaiydi tuttu ama düsük yaptım tutmuycak bir şey yok Allah versin yeterki tek tüple çok hamile kalan var kuzum benim şimdi ikiside tıkanmış kan birikmiş amaliyat olcam cuma hayirlsii sen tek tüp demen tutuyor düşünme bunu 🤗🤗😘😘
nisamom_ Sibelsibos inşallah kuzum hayırlısı olsun şimdiden geçmiş olsun güzel haberler alırı inşallah rabbim bizede sağlıklı bebekler masip etsin🤲🏻😊🌸