Ayselina6 Kızlar selam 9.haftamdayım bugün ayakta kaldım biraz hafif kanamam oldu :( ne yapmam gerek tecrübesi olan var mı?
Gamze_cnky Ayselina6 ayakta kalmanla alakası olduğunu düşünmüyorum ama, doktora görünmelisin mümkünse acile git
seyda53 Ayselina6 benim kaçıncı haftaydı hatırlamıyorum baya doğuma yakındı bana da oldu nokta şeklimde kan gelmişti maalesef uzun süreli oturmaktan olmuştu kasıklarım ağırmıştı doktor da ondandır demişti
Papatyanaz Ayselina6 benimde 9.haftada kanamam olmuştu doktor yatış vermisti 2 gün. ilaçla felan geçmişti
Mincik Benim de 9.haftamda gece uyandığımda kanamam olmuştu çok korkup acile gitmiştim ama hiçbir şey olmamıştı çok şükür şimdi kucağıma alalı 2 ay 10 gün oluyor. 🙏🏻🧿Sadece progestan fitil vermişti 1 ay kullanmıştım. Endişe etmeyin bence❤️
Esraemir58 Ayselina6 benimde 6-7 hafta civarı misafir hazırlığı sonrası kanamam olmuştu kanama Alanı oluşmuş progestan ve dinlenme ile geçti kanama Alanı ama lekelenme devam 2 hafta oldu işte şeninde öyle olabilir iş yapınca kanaması olan çok okudum
likesah Ayselina6 mutlaka doktora gidin ihmal etmeyin kanamaniz hafifse korkmayin umarim her sey yolundadir bu aylarda cok sık yasanbiliyor boyle seyler maalesef benim 7. 9. Ve 11. Haftamda cok hafif kahverengi lekelenmelerim oldu genellikle kendimi yordugum ve gerildigim zamanlardan sonra oldu ilk lekelenmede progestan verdi onu kullanmaya devam ediyorum bir iki gun kahverengi lekelenme oluyor sonrasinda dinlenince geciyor
Ayselina6 likesah Evet bende bugün kendimi biraz yormuştum ev temizliği vs derken :(( Çok şükür herşey iyiymiş. İlaç da vermedi gerek görmedi doktor.
Ayselina6 Hanımlar doktora gittim çok şükür bir sorun yokmuş ilk haftalar kanama olması normalmiş. Çok çok teşekkür ediyorum hepinize☺️💕😘