Seda2544 Merhaba anneler 27 haftaya girdik durumunuz nasıl bakalım şikayetlerimiz aynımı kaç kilo aldınız 😌
sevcanbyhtn Seda2544 tartılmama kararı aldım artık 😁 uzaninca nefes alamiyorum gece cok fazla tuvaletim geliyo onun haricinde hersey normal 🌸 sayılı gun cabuk gecer bekliyoruz hepimiz saglikla gelsinler de
262223-- Seda2544 bizde 26+6 karnım çok çıktı hareket edemiyorum artık ağrılarım oluyor bebek hareketini günlük hissediyorum 2.3 saat arayla dürtüğümde tepki veriyor
Bilge_11 Yarın 27 hafta oluyoruz. Bende ki şikayetler karnım bazen aşırı sertleşiyor ve akintim fazlalaşıyor. Onun dışında artık geceleride uyuyamaz oldum sabah saatlerinde daha sakin oluyoruz o zaman uyuyorum. Şuanlik böyle.
Alparslanmom_ 27 olduk bgun bizde tam ama hareketleri 26+3 berı azaldı oğluşumun ☹️ cuma gördük daha cok sukur iyiydi ama insan cok korkuyor sizinde aynı mı acaba eskisi kadar gücü tekmeker hissetmiyorum ve mide altı göbek deligi üzeri agrısı cekıyorum 💙
Cagla-34 Alparslanmom_ bizde yarın 27 haftalık olucaz 2 gün önce hareketleri iki gün azdı hatta çok durgundu bugün daha düzenli bu haftalar da sık görülüyormuş bu durgunluk 27 hafta dam sonra sıklaşır diyorlar bekliyoruzzz
Alparslanmom_ Cagla-34 yeterki iyi olsunlar da Baska bısey ıstemıyorum annelik duygusu ıste korkuyoruz saglıkla kucakla yalım insallah ❤️