Merve775 Kızlar benim aşşa kısım kasıklarımda ağrı oluyor oturup kalkarken kanama falan yok çok şükür kan ilacı magnezyum ve d vitamini kullanıyorum acaba bununla kaynaklı mı yoksa bebrk büyüyor ondan mı aranızda yaşayan var mı bu durumu