Dolphin16 Kızlar ben 7 haftalık hamileyim bi hafta sonra Türkiye’ye gelcem 8 haftalık falan olcam bayram geliyor bende saçımı boyatmak istiyorum düz kahve tonlarından bi renge . Bitkisel boya yaptırsam olur mu ? Bi zararı var mı ? Aranızda boyatan oldumu ?
Ftmlhn Dolphin16 ben doktoruma sormuştum 5. Aydan sonra bitkisel boya ile boyayabilirsin ancak demişti bence boyatmayın
Dolphin16 Aylasss97 Bende sordum amonyaksız olsun katkı maddesi olmasın bitkilerden olsun sorun yok dedi .