Kızlar 34 haftalıkken kanamam başladı doğum oluyor dedi doktorum ve nidicard kullanmaya başladım ilacın çok fazla yan etkisini yaşıyorum vücudum bile kabartıcıklarla dolu bu gün normalde 1 kutu ilacı bitirdim ve 35+6 haftalık olduk doktoruma sordum 1 hafta daha kullanmam gerektiğini söyledi sanki biraz kendini düşünüyor gibi bayramda tatile gidiyormuş bu ilacı bıraksam hemen doğum mu olur bilgisi olan var mı kullanıp yaşayan çünkü gerçekten çok ağır gelmeye başladı artık yan etkileri kanamam da kesildi zaten