Doktordan doktora degısıyor şikayetin varsa erkende alabılır genelde 35 den sonra her kontrolde yapılıyor karnına ıkı adet aparat koyuluyor yan yatıyosun 20 dakıka suruyor bısey yapmıyosun sancın varsa cıhaz onu algılayıp cıkarıyor zaten bıtek tok olmanız gerekıyor ac oldugunuzda bebek hareket etmıyor buda sıkıntılı gıbi gosterıyor bana her defasında hatırlatırdı ebe tok ol dıyerek