casper12 ballikedii 3125 51 cm 2 gün sonra sezeryana alıcak 37+0 sizi neden bayram sonrasına yapacak dogumu acaba
ballikedii casper12 olabildiğince kalsın normal doğum yapacak gibi düşünelim dedi doktorum yoksa bende bayramdan önce istedim ama sağlığı açısından ne kadar kalırsa iyi diye de kabul ettim