Musemma06 Yaa çok çabuk gelisiyolar ben 5+1 de kanama ile gitmiştim acile vajinal muaniyede bile keseyi göremediler rahim kalinmasmis ama kese yok dediler 5+5 te gittim kese 5mm gözüktü daha içinde bebek yoktu ama bakın 4 günde bile kese oluşmuş, doktorlar son adetin ilk gününden hesapladigi için haftasi hesapladiklarındancdaha küçük olabilir siz içinizi ferah tutunun Allahin izniyle sağlık ve sıhatle kucağınıza alıp hayirli uzun ömür ile kucağınızda kalabilmeyi nasip etsin , çok büyük bir mucize bu 1 gün bile çok fark ediyo 7 8. Haftalarda keseyi görenler bile var , biliyorum söylemek böyle kolay belki size işlemiyor ama canınızı sıkmamaya çalışın ki bebisiniz güzelcene tutunsun , bol bol dua edelim , Allahin izniyle çok güzel haberler alırız bende çarşamba kontrole gidicem ikimizde bayram öncesi Bi bayram yaşarız insAllah umudunu asla yitirme ❤️❤️❤️❤️❤️❤️