Cnsu11 29+3 deyiz gebelik şekerim şeker yüklemesinde çıktı endokrine gitmeye başladım geçen hafta kan verdim açlık tokluk değerlerim normal çıktı 3 hafta sonra tekrar kontrol var kan tahlili yapılacak ben dikkat etmeye başladım benim şekerim çok fazla meyve tüketiyordum o yüzden çıktı meyveyi kestim herseyden 1 dilim yada 1 adet yemeye başladım şekerim dengelendi çok şükür şimdilik ilerleyen haftaları göreceğiz artık