Hpr Benim bi sorum olacak ben suan Kadın doğum doktoruna gittiğimde 14 haftalık gebelik var diye görünüyor sağlık ocağında 17 haftalık gebesin diyor 2 hafta sonra aşın var dediler kafam çok karıştı aranızda böyle bişey yaşayan var mi