Edolili Merhabalaar, normalde necati beye gidiyorum ama eşim iznini çeviremedi randevumu iptal edip Ulaş beye aldım. daha önce hiç gitmedim giden memnun olan var mı?? İlgili mi?
Elifmom Edolili canım randevun ne zamana benim yarındi randevum ve gün alicaktim sezeryana randevuk iptal olmuş ya
Bet1 Edolili cumartesi acildeydim doktor adı ulaş diye görünüyor kadındı gittigim doktor o mu bilmiyorum
Melek0606 Edolili ulaş hoca olmuyor yerinde genelde asistanlar oluyir Necati hocaya dewam etseydiniz keske
Edolili Elifmom Benim yarın Necâti beye vardı kendim iptal ettim ulaş beye aldım yine yarın için 15.20 de ama iptal görünmüyor şuan
Edolili Elifmom neden kii acaba, acilden giriş yaptırdınız mı hiç bu hafta içinde yada randevusuz muane oldunuz mu
Elifmom Edolili geçen hafta gittim Burçin hocaya zaten o hafta full sistem çökmüştü bütün gebeler acile yönlendirildi
Elifmom Edolili şimdide uygulamadan baktim gitmisligim görünüyor ama Burçin değil ulaş hoca görünüyor
Edolili Elifmom şu yüzden sordum mesela randevun var ama o hafta acile yada normal randevusuz giriş yaptığındaa aktif randevun iptal oluyor. Hangi doktora almıştın da iptal oldu
Elifmom Edolili 13 Haziran’da Burçin hocaya aldım Burçin hoca da sistem çöktü için 36 hafta üstü olanları acile yolladılar acilden direk giriş yaptık acildeki doktor da bir hafta sonra gel sana gün verelim dedi direk Ulaş hocayı buldum randevusunu aldım daha düne kadar vardı randevum bugün baktım iptal
Edolili Elifmom Bugün yeni randevu açmışlar Ulaş beye bende necati beyi iptal edip ona aldım ama şuan bitti görünüyor ama neden önceki randevularını iptal ettiler çok garip
Dilara-Gnr Elifmom Burçin hocanın hastasıyım randevusu Bayadır yok niye böyle olmuş bilginiz var mı. Geçen hafta kendisi de yoktu bölümde. Yarın erkenden sıra alıp verilen kişiye gireceğim bende
Bet1 Edolili ben gebe polikliniğinde hiçbir randevu bulamıyorum acile gittim diye mi acaba birde yatisim yapıldı şimdi çıktım hatta sanırım o yüzden hiçbiri gorunmuyor
Elifmom Edolili canım saat 16 ya var ve bana gün vermeleri lazım kan tahlili versem başka gün gel diycekler yine o saatte kan bile alamazlar ya mecbur sabah erkenden gidicez durumu anlaticaz artik