İki gündür benim de boğazım kızarmış durumda bir haftadır soğuk su içmiştim sanırım ondan dolayı geçen gün bir doktor gördüm boğaz enfeksiyonu geçirmek için sıcak iyi gelir ama soğukta iyi gelir ödem oluşumunu engeller diyordu gebe olduğumuz için yapacağımız çok bişey yok maalesef anca parol içiyoruz hiç etki etmez bana da