Mercan111 Bat günüme 3-4 gün var , ben dayanamayıp erken gebelik testlerinden yaptım dün ve bugün bu şekilde silik çıktı ikinci çizgiler sizce hamile miyim https://imgyukle.com/i/rjWXbH https://imgyukle.com/i/rjW0Nh
Svlyk Mercan111 bu testin sonucuna göre gebelik var ama mutlaka kan için gidin hemen. Insallah gonlunuzdeki en kısa sürede hayırlısıyla kolaylıkla olur 🙏🏻💞🤗
Ozsuerx Bende böyle öğrenmiştim şuan 6+3 olduk kalp atışını bebeğimizi gördük inşallah sizede nasp eder rabbim, bence kan ver 2 gün arayla artışı takip edip randevu al
Ftrhn Mercan111 benim de 2 gün var adetime dün bu şekilde öğrendim hamile olduğumu. Hayırlı olsun canım
FKRKS29 Mercan111 ay hakkınızda hayırlısı olsun test pozitif gozukuyo en kisa zamanda sağlık ocağına falan kan verin bence haberlerinizi bekliyoruz 🥰🥰🥰
Ozsuerx Ozsuerx yeşil okla gösterdiği bebek 47 mm üstteki de benden beslenmeye başladığı kese gibi bişey
Asistan-mom kizlar bu test sizce nedn böyle Bı bakar mısınız Negatif mi yoksa bozuk mu bilenler yazarsa sevinirim