Gulsen54 1oguzannesi közleyerek ve krema kullanarak deneyin isterseniz fırına girince eksiligi azalıyor
1oguzannesi Deletedmom_110 hep hazır olandan yapardım evde deneyim dedim beceremedim bir tas baktım tadına midem ekşidi valla 😄
babyasyanil 1oguzannesi rende domatesi bende hiç sevmem genelde salça ve ketçap ile yaparım cok tatlı olur
Deletedmom_110 1oguzannesi canım nefis yemek tarifleri’nden bir tarifi var közlenmiş domatesle yapıyor aşırı lezzetli oluyor tavsiye ederim onu yap süt veya krema kullan fark etmiyor ekşi olmuyor yani ❤️