Eğer herhangi bir risk yoksa, doktorunuz izin verdiyse yürüyüş yapmanızı tavsiye ederim. Kaygılar, stresler aynı değildi ama ben de çok bunalımlı zamanlar geçirdim psikolojik olarak. Bunu da ancak yürüyüş ile atlatabildim. Temiz hava almak, biraz insanın kendiyle başbaşa kalması iyi geliyor sanki.