Kızlar selam 35+4 haftalık hamileyim son zamanlarda ayaklarım bacaklarım bileklerim iyice ödem oldu artık dinlensemde biraz inip yine şişiyor vallahi delirmek üzereyim bu arada hala çalışıyorum devlet memuruyum iş yerinde iyice davul gibi oluyor çok tuzlu yiyen biri de değilim tansiyon sorunum da yok ama bunun bir çözümü yok mu benim gibi olanlar bir moral verin nolur ya😪