Merhaba kızlar öncelikle bir çoğunuz gibi bende ne zaman geçiçek doğum nasıl olacak sürekli düşünüp duran kafamda binlerce soru işaretiyle gezmiş 6 günlük bir anneyim🥲 doğum şekline hem çok kararsızdım hemde çok korkuyordum 21 yaşındayım ilk doğumum ve oğlum kucağımda çok şükür öncelikle 39+1 ile kontrole gittiğim gün doktorum suyumun azaldığını ve yarın almak istediğini söyledi bende kabul ettim suni sancı da deneyebiliriz dedi ama ben çok korktuğum için sezeryana onay verdim iyi ki de sezeryan oldum ilk gün sütüm de geldi bebeğimlede ilgilendim şuan evimin işini dahi yapıyorum inanın gözünüzde büyütülecek gibi birşey değil ben devlet takipliydim doktorumdan memnun kaldığım için orda devam etmek istedim hijyen açısından özel de tabiki daha rahat ediyorsunuz ama ben doktorumdan çok memnun olduğum için devlet hastanesinde doğumumu gerçekleştirdim ve bebek gibi de ayaklandım ertesi gün evime geldim şuan bebişim uyuyor bende onu izliyorum lütfen kimsenin korkutucu doğum hikayelerine aldırış etmeyin inanın kucağınıza aldığınız an herşey geçiyor ve bitiyor ben buna inanarak girdim ve çıktım Allah herkese böyle rahat bir doğum nasip etsin unutmayın bebeğinizi kucağınıza aldığınız an herşey geçiyor buna inanın umarım size iyi gelecektir 🌸🧡