SelmaBulut Kızlar selam 36+6 haftalık gebeyim ama bebeğim 2 buçuk hafta neredeyse önden gidiyor 36 nın ilk günü 3567 gramdı bu yüzden sezeryanla doğum diyor doktor yaşayan var mı acaba bu durumu? Tavsiyeleriniz nedir?
beyzzsenturkk SelmaBulut bana 4 kilo dediler doğum anına kadar 4 kiloydu ve hep 2 hafta öndeydi doğduğunda 3.300dü o yüzden korkmayın söylenilen kiloda doğmuyor asla yanılma payı oluyor özelse sezeryan önermeleri normaldir
SelmaBulut beyzzsenturkk peki normal mi doğum yaptınız gününü beklediniz mi yoksa dedikleri tarihte sezeryana mı aldılar beni 37. Haftamda sezeryana almak istiyorlar 🤷🏼♀️
Brownie SelmaBulut ben doktordan iyi bilemem de bebek gelişimini 40 haftada tamamlıyor Haftada sezeryana almak bana mantıklı gelmedi Benim bebeğim de 2 hafta önden gidiyor Doktor 39. Haftada gel bakalım ne yapacağımızı planlayalım dedi, kilosu 4500 e kadar normal doğum yaparım diye belirledim ben kendime Hiçte erkenden aldırmaya niyetim yok Ayrıca bence beklenir normal doğum geldiği zaman doğmuyorsa sezeryana alınır Durup dururken sezeryana almak bi de 37. Haftada hiç mantıklı değil
nebakiyonkomikmi SelmaBulut Benim de iri bebek sezeryan dedi doktorum 37 de almadı sezeryana yarın gideceğim kontrole bakalım ne diyecek 38 oldum