Arslankubra Arkadaşlar 34+3 deyim. Bugün karnımın sağ tarafı bir anda acımaya başladı eğilemedim yürümekte zorlandım. 15 dk sonra falan geçti. İlk gebeliğim normal mi bu?
guzelanne01_ Arslankubra iki gebeliğimdede yaşamadım canım böyle bişey şuandada 37+6 yım çarşamba doğum inşallah Üstte kalsın belki normal doğuma elverişlidir vucudun Normal doğuma hazırlanıyor olabilir