Nurcanduru Ablamdan ve buradaki arkadaşların çatı muayenesini anlatmalarından ötürü korkmuştum acılı olduğunu söyleyenler vardı ablam da öyleydi bugün ben de oldum ve inanın hiç korkulacak birşey yok ufak bir sızı oluyor elbette ama öldüm bittim gibi bir acı değil en azından benim çok rahat geçti 😊
Asdfgh Nurcanduru darısı başıma 36 4 üz BKalım 38 de mı yapcak devlette nasıl oluyor kızlar 38 demı yapar acaba
Nurcanduru Asdfgh doktordan doktora değiliyor canım bası doktorlar 36 dan başlıyo bazıları benim doktorum gibi 38 de bir de şikayete de bağlı