sedanurbelik Kızlar 7+3teyim çok kötü mide bulantısı yaşıyorum ne yesem zehir oluyor sanki sabahları kuru bulantıyla uyanıyorum ne yaptıysam iyi gelmedi doktora gitmemize de daha var öncesinde kendim alıp kullanabileceğim ilaç var mı
aaaa-123 sedanurbelik 31. Haftadayım halen prilam dr kullanıyorum. Normal de pahalı bi ilaç ama doktora yazdırıp alabilirsiniz ve az bi miktar ödeme yaparsınız
Zehross03 sedanurbelik reçetesiz pahalı sağlıkocağı yazar iki kutu 70 e geliyor yazdırınca öbür türlü biri 200 oda fayda etmeyebilir yani o haftalarda bende işe yaramamıştı
glrasl sedanurbelik prilam beni kurtardı resmen uyku yapıyor o ayrı ama en masum mide ilacı 6.haftada başladım gece 2 gündüz 2 kullanıyorum
BasimAgriyor sedanurbelik bence doktora gidip Prilam yazdırın. Reçetesiz fiyatı 210 tl. Reçete ile 33 tl
sedanurbelik O kadar bulantım vardı ki sabaha kadar reçeteyle almayı bekleyemedim hemen gidip aldım çok iyi geldi teşekkür ederim🙏🏻