HappyMom Detaylar yazımızda! https://www.mutluanneleriz.com/2023/06/19/hamilelikte-bitki-cayi-tuketimi/ Bitki çayı tüketiyor musunus?
esinceeee HappyMom valla ilk 2,5 ayımda baya gripli geçirdim bir de yeni nesil grip uzun sürüyor ve öksürük yapıyor bu süre işin her gün taze kuşburnu içiyordum çok şükür bebeğim sağlıklı 18 haftalık olduk 🥹
buusur HappyMom bugün biraz halsizdik grip başlangıcı vardı bir bardak limonlu ıhlamur içtim mecburen normalde bebiş doğana kadar bitki çayı tüketmemeyi tercih ediyorum
Matmazelbebi HappyMom Doktorum bitki çayı önermedi. Sadece grip falan olursan onu da Nane çayı ile sınırlı tutuyoruz dedi. O yüzden güvenli olması açısından bitki çayı tüketmiyorum. Normal çayı da açık veya limonlu tercih ediyorum 🥰
Oznurdediler Benim doktoru adacayi , yeşil çay, beyaz çay haricinde tuketebilirsin dedi. Demir eksikliğim de olduğu için siyah çay yerine kuşburnu, orman meyveler, elma çayı, limon Zencefil vs sürekli tüketiyorum 33. Haftadayim.
Poncikpanda 21 haftalıkken grip olmuştum nane limon,ihlamur,meyve çayı bunları tükettim doktorum içebilirsin dedi çok şükür onlar sayesinde ilaçla atlattigimdan daha cabuk atlatmıştım 😊
runkli0606 32 haftadır içtiğim nane limonun yediğim limonun haddi hesabı yok kuşburnunuda çok severim arada içtim başka bir şey içmedim ama çay kahve çok tüketiyorum maalesef
Alinn Ben bütün kış boyunca papatya çayı içtim🙈 34 haftalığım şuan havalar sıcak diye içmiyorum artık🙈
runkli0606 2019-ikra ay ona 35 de bende başlamak istiyorum nedense hep doğum erken olacakmış gibi geliyor 🙈
Dolphin16 HappyMom ben hamilelikte bitki çaylarından korkuyorum . Normalde çok severim ama hamileyken tercih etmiyorum .
ysmngny07 Doktorum günde 2 bardak geçmemek şartı ile rezene, zencefil , kuşburnu bunlardan birini ya da ikisini tüketmeme müsade etti. Adaçayı ve kekik çayı özellikle yasak. Çok özledim adaçayını. 🥹