lal15 Merhaba🙋🏼♀️🙋🏼♀️ bugun doktora gittim ve Femaraya başladık , adetin 10cu günü gel dedi bakalım ona gore çatlatma iğnesini ayarlicaz☺️ Benimle birlikte başlayan var mı? 🌸
minikbirii_20 lal15 kuzum bende 4. Günü kullanıyorum perşembe gideceğim Rabbim kokaylık versin bir tanem inşallah yumurtaların sağlıklı sorunsuz büyür🙏❤️
Yusufayazin__annesi lal15 insalalh gebe kalırsın canım ben femara kulllandim oğlum da ilk ay kimyasal 2 ayda kendiliğinden kaldım iğne vs kullanmadım oğlum şuan 3 buçuk yaşında 2iniciyi istiyoruz 2 düşük 7 kimyasal oldu 2 düşüğüm de femara ula kaldım yine 🙃