ipeekseker Kızlar yarın rahim filmi çektiricem. Rahim filminden sonra kanama yaşayan oldu mu ? Bir kaç arkadaşım oluyo dedi birde size sormak istedim..
Deletedmom_78 ipeekseker ben sadece lekelenme şeklinde yaşadım korma sonu güzel olucak mucadelemize değicek
ipeekseker fizikcianne Kadıköy sonomed TE olucam birde rahim filminden sonra başka odaya alıp dinlendirilir mi sizi
ipeekseker fizikcianne benimde özel klinkk mi hastane mi bilmiyorum büyük bir yermis. 20 dakika dinlendikten sonra gondericez dendi o yüzden sormak istedim birde
fizikcianne Hayal23455 hayır narkozsuz oldu. Ama narkozluda yapıyorlar sana kalmış eğer narkozlu seçersen ücrette farkediyor
fizikcianne ipeekseker zaten narkoz alınacak bir işlem değil. 3-4 dk lık işlem için vücuduna narkoz verdirtme öyle seçeneğin olsa bile
ipeekseker Deletedmom_78 bende vekilden 10 dakika sonra geldi ve hafif pembe şeklinde daha da gelmedi
ipeekseker fizikcianne gerçekten öyleymiş çekildim dün ve sadece ilk giriste aciyo sonrası regli ağrısı gibi ama sanki içerde birşey varmış ta dışarı cikartamiyomusum gibiydi 😌