Karadagn 38 +1 haftalik gebeyim 2 ay once erken dogum olacak dediler acilma var dediler gelmiyo bebis 🤦♀️
Alimenur Karadagn düzenli sancılarım da çıktı açıklığımda da vardı 37+5te şuan 39+3üm doktorum biraz daha bekleyebiliriz diyo hiç gelesi yok kızın resmen
Hamdiyevural Karadagn bizde 38+3 teyiz arada kasılmalar oluyor salı günü hastaneye gidicem doktora gerekirse suni ver diycem bıktım hammilelikten
Cicilibicilim Bende 38+1 im sancılarım kasılmalarım var 3 4 gündür ama hâlâ gelen giden yok bekliyorum 🤷♀️sende nasıl belirtiler
Karadagn Cicilibicilim bende ayni sancilarim var belim ozlikle agriyo kuyruk sokumuna vuruyo agri bekliyorum bebek patron ne zaman gelmek isticek acaba
Minaesra Cicilibicilim sancıları Nerde hissediyorsun canım? Benimde var iki gündür 38+2 oldum bugün, yuruyemiyorum ağrıdan
Cicilibicilim Karadagn paşa gönlü biliyor işte minik beylerin şuan pıt pıt atıyo karnımda regl olacak gibi ağrı var sol bacağıma şiddetli ağrı vuruyo belim ağrıyo mide bulantısı desen daha dün kustum ne zaman gelmeyi düşünüyor hiç bilmiyorum 38+1 olduk
Seda_22 Ay bende öyle vallaha bunaldım artık geldi gelecek diye 38 bitmek üzere hala bir işaret yok midem de bulanmaya başladı sanki ilk aylardaki belirtileri yaşıyor gibiyim 😂😂😂
Alimenur Deletedmom_116 gelmeeeez anam gelmez Sıra benimkinde artık ya diş çıkarıp gelcek ya yaşını alıp 😂😂
Alimenur Deletedmom_116 başladım başladım artık bende sırayı bana savdın napalım Yapma ya çok mu yüksek de değeri