denizozulkerr Kızlar sezaryen tarihimizi aldık çarşamba günü 1 de yatışımız var. Çok korkuyorum aşırı gerginim. Nasıl rahatlayabilirim. Tavsiyelerinize ihtiyacım var 😮💨