Kızlar 24 haftalik hamileyim daha önce 2 kaybim var gecen hafta kontrole gttim hersey yolundaydi cok şükür bayramda kirikkaleye gtmek istiyorum 6 saatlil falan yol sizce bi sıkıntı yaratırmi doktoruma sormayi unuttum daha onceki kayiplardan dolayi korkuyorum tedirginim ama bi yanimda bisi olmaz git dior 🙂bu haftalarda yolculuk sıkıntı yaratırmi sizce