Deletedmom_52 Kızlar nişan gelmeden doğum olmuyor mu ? İlla nişanın gelmesi mi gerekiyor ? Bebeğim kanala girmiş ama nişan falan gelmedi 37. Haftamızın içindeyiz nişanın olmaması doğum olmayacağı anlamına gelir mi ?
incinur0102 Deletedmom_52 olur tabiki neden olmasın.İlk gebeligimde 41.haftaya kadar ne sancım ne suyum nede nişanım gelmişti.Suni sancı verilmişti o şekilde doğum başlamıştı.
incinur0102 Deletedmom_52 sancım hiç yoktu.2cm açılmam vardı muayene gittiğimde.Gitmesem açılmam olduğunu farketmezdim bile
incinur0102 Yagmurfatih evet sancın olursa gel demişlerdi ama o an arkadaşım doğumumu yaptırmak istediği için yatış olmasını ben kendim istemiştim, süreç zaten suni verildiği için güzel ilerlemişti.