Attoya Merhaba normal mi sizce? Kanama vs yok, regl olcak gibi alt karın ağrım var, düşük riskim filan yoktu bu zamana kadar.
Attoya Valla ilk hamileliğimi hiç hatırlamıyorum sanki ilk kez hamile olmuşum gibi geliyor. O kadar farklı geçiyor ki bi de cidden
Honeyss Attoya evet 2. Hamilelik daha farklı oluyormuş ilke göre cevremden duymuştum ☺️ Rabbim kolaylık versin inşallah