Mom0667 2. Trimesterda aşırı yedim 3e girince benim de iştahım kapandı 3 öğünü zor yedim sonra ara öğün yapmadığım için şeker tansiyon sıkıntısı yaşadım zorladım kendimi yemeye. Çok abartırsam da bulantı oluyor öyle kör topal yiyerek 37 haftalık oldum bebeğin kilosu da gayet iyi. Siz de sağlıklı beslenmeye çalışın ❤️❤️