Adetim 2 gün. Gecikti sağlık ocağında kam verdim idrar verdim beta hcg 84 çıkmış. Hamilelik var yok arası dedi kafamı karıştırdı siksi varmi yokmu anlamadım cuma tekrar gel kan ver dedi idrar da iltiihap çıkmış doktor mu tuhaf anlamadım bu cuma da kan ver sonra. Kadın doğuma gidersin dedi başka birsey demedi şimdi kızlar değer cokmu küçük gebelik var yok arası diyor erken gebelik testleri normal testler hep çift cizgi bana bir akıl vern ya