anonimddyy canım bu
asla niyetim korkutmak degil durumu ihmal etme boyle bir lsey varsa hemen dokotra git ne olursa olsun kötü tecrübeler ile sabit 2 kere başıma geldi iki hamileliğimdede geçmişimi okursan ne demek istediğimi anlarsın şuan 3cu gebeliğim 15+3 haftalık elhamdülillah 2,3 kere kalp gibi pit pit hisettim bidaha hissetmedim ara da yine biseyler oluyor ama suan kestiremiyorum bebek hareketimi degilmi diye erken diye biseyde diyemiyorum doktoruma gecen gittimde normal 16.haftadan sonra daha net hissedersin dedi ama benim yuregim hep ağzimda o yüzden bebek hareketleri bianda kesiliyor ve hisettmiyorsaniz lütfen doktorunuz ile görüşün beklemeyin inşallah iyisindir bir skntı yoktur Allahım evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻💫