tgba715 Kızlar ojenin bir zararı olur mu? Yarın ve Perşembe davet var 2 gün süreceğim aksama hemen çıkaracağım
Pnr_KMRC1 tgba715 29+3 haftalığım hamileliğin en başından beri oje sürüyorum pek ojesiz durmam hatta bayram için kalıcı oje yaptırmayı düşünüyorum bi zararı olmadı zararı olduğunuda hiç duymadım cnm sür yani bişey olmaz🫶🌸
Rabia234 Pnr_KMRC1 bende 30 haftalıkken kalıcı oje yaptırdım canım bir sorun olmadığını söylediler halende duruyor bence bir sorun olmaz