Kızlar sonucum çıkmış ama bana firma atamayız doktorunuza attık size atamayız deniliyor. Doktora ulaşılmıyor ben ne yapıcam genoks neden böyle yapıyor bazı insanlara sonuç atıldı bana neden atılmıyor. Gerçekten elim ayağım titriyor artık sinirden çok doğu bölgesindeyiz sürekli gidemiyoruz eşimin mesleğinden dolayı. Genoks başka numarasını bilen var mı insan kaynakları gibi