MinikMucizemm23 Kızlar sağlık ocağında ki doktorum kalp atışını duyunca tekrar gel aşıların falan olcak dedi yarın 1 hafta olacak kalp atışını duyalı eşimin işi dolayısıyla daha gidemedim de sorun olur mu ki gecikmemde