aminehumamoms Niğde’deyim 29+3teyim öğrendiğimden beri murat beye gidiyorum, çarşamba günü sağlık ocağında gebe izlemim vardı tansiyonum yüksek çıktı klinik olduğu için murat hoca yatış vs yapamadı doğum acile gittik. 4 saat kadar orada kaldım, tahlillerim normal çıktı ölçümde 11/7-12/7 şeklinde ilerleyince evde takip şartıyla eve gönderildim. doktorumdan memnunum fakat bir acil, bir devlet, bir klinik her kafadan farklı ses yoruyor. Kontrol ve takiplere Hayat hastanesinde devam etmeyi düşünüyorum ama bir sıkıntım olmasaydı kesinlikle murat hocayı değiştirmeyi düşünmezdim.