Kızlar 3 ay sonra doğumum çok korkuyorum kaygılıyım. sezeryan doğum düşünüyorum nasıl geçti ameliyat süreciniz , suyunuzun geldiğini nasıl anladınız , canınız çok yandımı , toparlanmanız ne kadar sürdü, lohusalık nasıl geçti, bebeğe alışma süreci nasıldı, genel anestezi mi yaptınız yoksa yarımmı ayrıntılı yazarsanız sevinirim