Yasobero Kızlar doğum çikolatalarınızı ve hediyeliklerinizi nerde yaptınız görsellerinizi de gönderebilir misiniz? Hepimize fikir olsun 😊
Daisy0000 Yasobero 4 gün sonra doğumum var normal kutuda çikolata alıp gelene ikram edeceğim,isimli yaptırmayı gerekli bulmadım🌺
Gizemb41 Yasobero ben henüz yaptırmadım ama yaptıran arkadaşlarım Instagram’da ck_designevet hesabında çikolata, sabun ve isimlik yaptırdılar bende oradan yaptıracağım. [](https://) https://instagram.com/ck_designevent?igshid=MzRlODBiNWFlZA==