Ben 2 aydır diş ağrısını çekiyorum 2 gün geçer gibi oluyor 3. Gün geri başlıyor ben doktordan izin kağıdı aldım 21 haftadayim fakat dişçi riskli olduğunu söyledi dayanabilirsen dayan dedi bende korktum benim yüzümden bebeğime bişey olmasını istemedim yaptırmadım fakat dayanılacak gibi değil parolla duruyorum karanfil yağ falan aldım ama pek bi faydası yok sizi anlayabiliyorum zor bi durum sabır etmek gerek